SONDA Z PR. ADMINISTRACYJNEGO

Czy jesteś za jednym testem czy za dwoma rozdzielonymi testami z prawa administracyjnego?

Jestem za jednym egzaminem
64
48%
Jestem za dwoma, rozdzielonymi egzaminami
67
51%

Razem głosów : 131

SONDA Z PR. ADMINISTRACYJNEGO

Postprzez Archi1989 w Śro Kwi 29, 2009 12:16 pm

Czy jesteście za jednym testem z pr. administracyjnego, czy za rozdzieleniem egzaminu na 2 części :wojak:
GG: 5937022
Archi1989
Starosta roku

Dołączenie: Czw Paź 16, 2008 12:06 pm
Miejscowość: Toruń

Re: SONDA Z PR. ADMINISTRACYJNEGO

Postprzez scorpio85 w Śro Kwi 29, 2009 2:23 pm

I jak to będzie potraktowane? Będą dwie oceny i średnia z nich czy jedna zbiorcza np. z sumy punktów za obydwa testy?
scorpio85
Żak Specjalista

Dołączenie: Pią Lut 20, 2009 2:12 am

Postprzez adminka w Śro Kwi 29, 2009 5:24 pm

a nie mogłaby być taka opcja że ten test byłby 8 czerwca a egzamin 16 czerwca? tak jak starosta mówił na wykładzie
adminka
Doświadczony Żak

Dołączenie: Pon Paź 20, 2008 7:14 pm

Postprzez aguniak w Śro Kwi 29, 2009 8:02 pm

zgodzcie sie na te dwa terminy skoro sam swiecki tak zaproponowal... test jako kolo a potem egzamin opisowy - to nie jest zla opcja :D

pozdrawiam cala urocza administracje :)
droga do sukcesu jest zawsze w budowie
Awatar użytkownika
aguniak
Czempion wśród Żaków

Dołączenie: Czw Paź 16, 2008 8:03 pm

Postprzez ewuncja w Śro Kwi 29, 2009 8:48 pm

Nie wiem jak reszta, ale uważam że lepiej jest zdać to w jednym terminie i mieć święty spokój z tym.Fakt materiał sporawy i nudnawy, dlatego więc nie widze sensu rozdrabniania się.Im szybciej napiszemy tym szybciej się tego pozbędziemy :D
ewuncja
Czempion wśród Żaków

Dołączenie: Pią Paź 17, 2008 8:06 am

Postprzez zabka_179 w Śro Kwi 29, 2009 9:43 pm

chyba dobrze byłoby wszystkim wyjaśnić o co chodziło Panu Święckiemu. Otóż zaproponował nam rozdzielenie materiału, który obejmuje egzamin z prawa administacyjnego na dwie części.